עצמל'ה חדרי ילדים - חזרה לעמוד הבית

עצמל’ה גם ב -

לפרטים והזמנות

1-700-5000-99

שאלות ותשובות
  • האם אוכל למצוא את כל מוצרי עצמל'ה באתר?

    ניתן למצוא באתר את כל מוצרי עצמל'ה, כולל הוראות הרכבה, אך על מנת לחוות את מלוא אפשרויות שילובי הצבעים והחדרים רצוי לבקר באחד מן הסניפים שלנו.

  • מהם תעריפי ההובלה והרכבה?

    לכל מוצר בעצמל'ה ישנו תעריף הרכבה, שמחושב לפי גודל המוצר וזמן הרכבתו. בנוסף לתעריף ההרכבה ישנו תעריף הובלה שנקבע ע"פי מרחק ואו תדירות הובלות לאיזור המבוקש ו/או גודל ההזמנה.
    לא ניתן לבצע הזמנה עם הובלה ללא הרכבה או הרכבה ללא הובלה. ניתן לאסוף מוצרים באופן עצמאי מהמרכז הלוגיסטי של עצמל'ה (למעט מוצרי מלמין). במידה ואין מעלית, ישנה תוספת 30 ש"ח להובלה החל מקומה שלישית לכל קומה נוספת. לנוחיותכם, מצורף קובץ עם מחירי הובלת והרכבת המוצרים.
    הערות:
     א. עצמל'ה שומרת על זכותה לשנות את מחירי ההרכבה בכל יום נתון מבלי לעדכן את לקוחותיה מראש. ב. מחירון ההרכבות כולל את מרבית המוצרים, אך לא את כולם. (למשל, מוצרי מלמין אינם מצויינים כאן)

  • האם ניתן לבצע רכישה טלפונית?

    כן, ניתן לבצע הזמנה טלפונית.

  • מה זמן האספקה של המוצרים?

    זמן האספקה בעצמל'ה תלוי במלאי המוצרים הספציפיים בהם מעוניין הלקוח.
    לכן זמן האספקה אינו קבוע ויכול להשתנות בכל יום נתון.
    ניתן לברר את זמן האספקה למוצר שבו הינכם מעונינים דרך אחד הסניפים.

  • לכמה זמן תקפה הצעת המחיר שלי?

    הצעת המחיר תקפה ליום ההצעה בלבד.
    ככל בית עסק אחר, עצמל'ה יכולה להעלות את מחיריה בכל יום נתון מבלי לעדכן את לקוחותיה מראש.

  • מהם אמצעי התשלום?

    ניתן לשלם בכרטיס אשראי אישי (בעל הכרטיס צריך להיות נוכח במעמד הרכישה), במזומן או בצ'קים.
    במידה והלקוח מעוניין לשלם בתשלומים, ניתן לשלם ב-6 תשלומים.

  • מהי מדיניות ביטול העסקה של עצמל'ה?

    פרק הזמן לביטול - תוך 14 ימים.
    זכות הביטול לא תחול במקרים הבאים:
    1.ריהוט שהורכב בבית הצרכן.
    2 ריהוט שיוצר במיוחד עבור הצרכן לפי מידותצביעות או דרישות מיוחדות.

    דמי ביטול:
    כל ביטול עסקה על פי תקנות ביטול עסקה 2010 מאפשר לעצמל'ה לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של  5 אחוזים ממחיר המוצרים או השירות -- או מאה שקלים, לפי הנמוך מביניהם.  במידה והעסקה נעשתה בכרטיס אשראי,  וחברת כרטיסי האשראי או גוף אחר גבו מעצמל'ה תשלום בעד סליקת כרטיס
     האשראי בגין העסקה שבוטלה, רשאית עצמל'ה לחייב את הצרכן גם בתשלום אשר נגבה ממנה.

    לאחר הביטול נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה
    (למשל, תשלומים בכרטיסי אשראי יזוכו לכרטיס המקורי באמצעותו שילמתם).

  • מהי מדיניות החזרת המוצרים והחלפת המוצרים של עצמל'ה?

    אם התחרטתם או מכל סיבה שהיא אינכם מרוצים, תוכלו להחזיר את המוצר שרכשתם תוך 14 יום מיום הרכישה באריזה המקורית שטרם נפתחה ובצירוף קבלה מקורית.
    אנו נחליף לכם את המוצר או נשיב לכם את כספכם לפי אופן התשלום בו בוצעה העסקה
    (למשל, תשלומים בכרטיסי אשראי יזוכו לכרטיס המקורי באמצעותו שילמת).
    לתשומת לבכם, מצעים שאריזתם נפתחה ו/או שנעשה בהם שימוש (כל כלי המיטה לסוגיהם, שמיכות, כריות וציפיות) - אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות.
    עצמל'ה שומרת לעצמה את הזכות שלא להחליף מוצר או לזכות בגינו במידה ואינו עומד בתנאי מדיניות ההחלפות וההחזרות.
    *בנוסף לתקנות ביטול עסקה 2010 .

  • תעודת האחריות של עצמל'ה - מה נכלל בה?

    לנוחיותכם, הנה קישור לקובץ תעודת האחריות של עצמל'ה. הקובץ הוא PDF לקריאה בלבד.

  • באיזה סוג עץ אתם משתמשים? מה זה עץ מלא?

    10. באיזה סוג עץ אתם משתמשים? מה זה עץ מלא?
    להסבר מלא על העץ, קראו בבקשה את הדף "עץ מלא".

  • איבדתי את הוראות ההרכבה. מה עושים?

    11. איבדתי את הוראות ההרכבה. מה עושים?
    לנוחותכם מבחר הוראות הרכבה להורדה באתר עבור מיטות, שולחנות ואביזרים.

  • מהם "עיניים" של עץ?

    לעץ האורן יש ענפים רבים, "עיניים" הם המקומות מהם יכולים לצאת ענפים חדשים.
    ה"עיניים" הן בקוטר של כ 3-4 ס"מ בגוון חום.
    "עיניים" מופיעות מדי פעם על הרהיט וזה חלק מיופיו של עץ זה.

  • האם מיטות הקומותיים של עצמל'ה בטוחות לילדים?

    מיטות הקומותיים של עצמל'ה בדגמים "מיקה פריקה" ו"טורה" עומדות בדרישות תו התקן הישראלי. דרישות מכון התקנים הישראלי מחייבות על פי חוק, כדי שמיטות הקומותיים יהיו בטוחות לשימוש. מבנה מיטת הקומותיים של עצמל'ה נמצא מתאים לסעיפי התקן, כולל מעקה הבטיחות, חוזק המיטה, הסולם, החיבור בין המיטה העליונה לתחתונה, המרווחים ועוד. קראו מידע נוסף על תו התקן למיטות קומותיים.